Z okazji przypadającego w 2023 r. jubileuszu 25-lecia spółki, Diagnostyka pragnie zaprezentować efekt rocznego procesu rebrandingu, nad którym czuwała renomowana polska agencja brandingowa BNA.

diagnostyka logo

Nowa identyfikacja wizualna, uwzględniająca przede wszystkim odświeżone logo, będzie oficjalnie utożsamiać nową Diagnostykę – bardziej doświadczoną, otwartą na nowe wartości, nowych klientów oraz nowe postrzeganie przez rynek.

Jakub Swadźba, Prezes Zarządu Diagnostyka S.A.

„Fundamentalną zmianą jest sposób myślenia o naszej roli. Jeszcze do niedawna mówiliśmy “my” - jesteśmy największą siecią laboratoriów, mamy najszerszą ofertę i najwięcej placówek. Od teraz chcemy mówić “Wy”. Wy jesteście dla nas najważniejsi, troszczymy się o Wasze zdrowie, dbamy o Wasze bezpieczeństwo. Chcemy, abyście nas chętnie wybierali”

W obszarze komunikacji wizualnej można będzie dostrzec odświeżenie przekazu. Nowy logotyp Diagnostyki nawiązuje do poprzedniej wersji, która funkcjonowała jako wizytówka firmy od momentu jej powstania, uzyskał jednak prostszy i nowocześniejszy design.

Grzegorz Polus, Dyrektor Marketingu Diagnostyka S.A.

„Mamy nadzieję, że Diagnostyka w nowej odsłonie zostanie pozytywnie odebrana zarówno przez naszych obecnych, jak i nowych pacjentów. Zależy nam na tym, aby skrócić dystans pomiędzy procesem zachodzącym w laboratorium, a doświadczeniem pacjenta w punkcie pobrań - komunikacja ma być zrozumiała i czytelna. Chcemy służyć nie tylko naszym doświadczeniem, ale przede wszystkim troską o zdrowie naszych pacjentów.”

Prace nad nowym wizerunkiem Diagnostyki trwały kilkanaście miesięcy i były koordynowane przez uznaną agencję brandingową BNA, która w swoim portfolio posiada projekty stworzone dla marek takich jak Żabka, Empik, mBank, Tyskie czy x-kom.

Rebranding największej marki badań laboratoryjnych w Polsce ujrzał światło dzienne. Dziękujemy Diagnostyce za powierzenie tak odpowiedzialnego zadania. Dobrze jest móc pracować w kategorii, która naprawdę ma znaczenie – w końcu zdrowie jest dla nas wszystkim.   Nowa identyfikacja przedstawia Diagnostykę prostą, przystępną i przyjazną, tak by badania mogły stać się elementem rutynowej troski o zdrowie i dobre samopoczucie. W symbolu plusa zawarta jest misja marki – więcej dla zdrowia – polegająca na tym, by każdy mógł cieszyć się zdrowiem w pełni.  Trudno wyobrazić sobie kategorię, w której bycie „user friendly” jest tak istotne. Nowoczesny język graficzny oparty na zestawie ikon ułatwia zrozumienie oferty i płynących z niej korzyści. Prosta typografia i przejrzyste layouty pomagają w nawigowaniu po treściach.” – mówi Katarzyna Stąpór, Senior Brand Consultant BNA.

 

Elementy nowej identyfikacji funkcjonują już w komunikacji Diagnostyki, a pierwsze Punkty Pobrań w Polsce zyskały odświeżony wygląd. Serdecznie zapraszamy Państwa do poznania Diagnostyki na nowo.