Grzegorz Polus, Dyrektor Marketingu DIAGNOSTYKI, znalazł się w jury 20. edycji największego konkursu PR w Polsce – Złotych Spinaczy.

Konkurs Złote Spinacze został zainicjowany przez Związek Firm Public Relations w 2003 roku, a jego głównym celem jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży Public Relations oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów zrealizowanych w Polsce. Zadaniem Złotych Spinaczy jest również edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia Public Relations dla funkcjonowania firmy.

Konkurs Złote Spinacze ma charakter otwarty. Kierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce: agencji PR, działów PR i komunikacji firm i instytucji, organów samorządowych i organizacji pozarządowych. Prace konkursowe można zgłaszać w ponad 30-stu kategoriach: głównych, sektorowych i specjalnych. W skład Jury oceniającego nadesłane projekty wchodzą przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, praktycy oraz eksperci branży PR i mediów w Polsce, a także autorytety środowiska akademickiego.

Grzegorz Polus to praktyk marketingu i komunikacji wielu branż, który ostatnie 15 lat poświęcił kreowaniu sukcesu DIAGNOSTYKI. W spółce odpowiada za marketing i komunikację korporacyjną, projekty z zakresu profilaktyki zdrowia, relacje z mediami oraz działania brandingowe. Kluczowy dla niego jest zdroworozsądkowy profesjonalizm oraz elastyczność w działaniu. Stawia na odważne i nieszablonowe pomysły, najważniejszy dla niego jest zgrany, zaangażowany zespół oraz partnerskie relacje.

Szczegółowe informacje o konkursie dostępne na stronie: https://zlotespinacze.pl/