Powiedz jej o tym – 6. edycja kampanii „W kobiecym interesie”- z udziałem Diagnostyki

Mamy zaszczyt poinformować, że Diagnostyka została partnerem 6. edycji kampanii “W kobiecym interesie”, organizowanej przez Firmę Gedeon Richter Polska.

8 maja, w Światowy Dzień Świadomości Raka Jajnika, Firma Gedeon Richter wystartowała z kolejną odsłoną kampanii społeczno-edukacyjnej. Głównym celem akcji jest zwiększenie świadomości na temat profilaktyki zdrowia oraz umożliwienie bezpłatnego dostępu do badań ginekologicznych, w tym poprzez uruchomienie mobilnego gabinetu ginekologicznego, który tego dnia wyruszył w trasę po Polsce.

Hasło tegorocznej edycji kampanii, brzmi: „Powiedz jej o tym” – zwraca uwagę na istotność otwartej rozmowy z bliską osobą. Rozmowa  może pomóc przezwyciężyć strach przed badaniami profilaktycznymi. A badając się troszczysz się o zdrowie swoje i swoich bliskich. 

Niestety brak regularnych badań kontrolnych to powszechne zjawisko w Polsce. Jak wynika z raportu na zlecenie firmy Gedeon Richter Polska „Rozmowy Polek i Polaków o zdrowiu intymnym”, ponad połowa ankietowanych kobiet nie wykonała w ciągu ostatniego roku USG ginekologicznego ani cytologii. 

Dlatego Diagnostyka podążając za swoją misją, przekazała w tym roku na rzecz akcji 500 voucherów na pakiety  badań hormonalnych dla kobiet (sprawdzające m.in. poziom hormonów TSH, FSH czy estradiolu), umożliwiające pacjentkom poszerzenie profilaktyki i dodatkowe wsparcie w zadbaniu o pełnię zdrowia. 

Jesteśmy dumni z faktu, że możemy wesprzeć tak ważną inicjatywę 

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.wkobiecyminteresie.pl