18/12/2024
Rozwój sztucznej inteligencji to rewolucja, która dotyka niemal każdej branży – również ochrony zdrowia i działań marketingowych. Diagnostyka od lat stawia na innowacje, dostosowując swoje usługi i komunikację do dynamicznie zmieniających się potrzeb pacjentów.
Nasze podejście do AI zostało docenione w najnowszym raporcie „AI, wyszukiwarki i chatboty – szanse i zagrożenia dla marek”, przygotowanym przez Agencję Whites. Raport gromadzi dane z 124 marek, reprezentujących ponad 50 różnych branż, oraz opinie 11 ekspertów – w tym przedstawiciela Diagnostyki.
Jak AI zmienia marketing w Diagnostyce?
Obserwując dynamicznie rozwijające się technologie, dostosowujemy nasze działania do nowych wyzwań. Nasz Dyrektor Marketingu w raporcie Whites podkreśla:
„Dzięki AI możemy lepiej zrozumieć preferencje pacjentów i tym samym dostarczać im bardziej spersonalizowane usługi oraz komunikaty. Monitorujemy również reputację marki Diagnostyka w sieci, aby wychodzić naprzeciw oczekiwaniom, zapewniać preferowaną jakość obsługi oraz właściwy zakres oferty produktów i usług.”
Diagnostyka – lider innowacji w ochronie zdrowia
- AI to dla Diagnostyki nie tylko narzędzie, ale także szansa na dalszą realizację naszej misji: Więcej dla zdrowia. Nowe technologie pomagają nam:
- Tworzyć treści precyzyjnie dostosowane do potrzeb użytkowników oraz algorytmów AI.
- Wykorzystywać chatboty i asystentów głosowych do zwiększania dostępności i poprawy doświadczenia pacjentów.
- Wspierać pacjentów w podejmowaniu świadomych decyzji zdrowotnych dzięki edukacyjnym kampaniom i spersonalizowanym komunikatom.
Zapraszamy do zapoznania się z pełnym raportem, w którym znajdziecie prognozy na temat szans i zagrożeń związanych z AI w wyszukiwarkach oraz konkretne dane dotyczące adaptacji tej technologii przez marki w Polsce. Raport dostępny jest bezpłatnie: https://www.agencjawhites.pl/pl-pl/raport-ai-wyszukiwarki-i-chatboty-szanse-i-zagrozenia-dla-marek