Diagnostyka w Raporcie Whites: Jak AI zmienia marketing i ochronę zdrowia?

Z dumą informujemy, że Dyrektor Marketingu Diagnostyki, Grzegorz Polus, wziął udział w Raporcie "AI, wyszukiwarki i chatboty – szanse i zagrożenia dla marek" przygotowanym przez Agencję Whites, z którą współpracujemy od wielu lat na różnych płaszczyznach.

Rozwój sztucznej inteligencji to rewolucja, która dotyka niemal każdej branży – również ochrony zdrowia i działań marketingowych. Diagnostyka od lat stawia na innowacje, dostosowując swoje usługi i komunikację do dynamicznie zmieniających się potrzeb pacjentów.

Nasze podejście do AI zostało docenione w najnowszym raporcie „AI, wyszukiwarki i chatboty – szanse i zagrożenia dla marek”, przygotowanym przez Agencję Whites. Raport gromadzi dane z 124 marek, reprezentujących ponad 50 różnych branż, oraz opinie 11 ekspertów – w tym przedstawiciela Diagnostyki.

Jak AI zmienia marketing w Diagnostyce?

Obserwując dynamicznie rozwijające się technologie, dostosowujemy nasze działania do nowych wyzwań. Nasz Dyrektor Marketingu w raporcie Whites podkreśla:

Grzegorz Polus, dyrektor marketingu Diagnostyka S.A.

„Dzięki AI możemy lepiej zrozumieć preferencje pacjentów i tym samym dostarczać im bardziej spersonalizowane usługi oraz komunikaty. Monitorujemy również reputację marki Diagnostyka w sieci, aby wychodzić naprzeciw oczekiwaniom, zapewniać preferowaną jakość obsługi oraz właściwy zakres oferty produktów i usług.”

Diagnostyka – lider innowacji w ochronie zdrowia

  • AI to dla Diagnostyki nie tylko narzędzie, ale także szansa na dalszą realizację naszej misji: Więcej dla zdrowia. Nowe technologie pomagają nam:
  • Tworzyć treści precyzyjnie dostosowane do potrzeb użytkowników oraz algorytmów AI.
  • Wykorzystywać chatboty i asystentów głosowych do zwiększania dostępności i poprawy doświadczenia pacjentów.
  • Wspierać pacjentów w podejmowaniu świadomych decyzji zdrowotnych dzięki edukacyjnym kampaniom i spersonalizowanym komunikatom.

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym raportem, w którym znajdziecie prognozy na temat szans i zagrożeń związanych z AI w wyszukiwarkach oraz konkretne dane dotyczące adaptacji tej technologii przez marki w Polsce. Raport dostępny jest bezpłatnie: https://www.agencjawhites.pl/pl-pl/raport-ai-wyszukiwarki-i-chatboty-szanse-i-zagrozenia-dla-marek